Fleetmanager

In het kort

Voor onze afdeling Engineering, Sales en Logistics zijn wij op zoek naar een Fleetmanager. In deze functie beheer je het Ground Support Equipment van Klanten en ons eigen bedrijf. Het optimaliseren van kosten, performance, beschikbaarheid en klanttevredenheid staat hierbij centraal.

Wat ga je doen?

Als Fleetmanager bij KES sta jij namens ons bedrijf in contact met onze klanten.  Je bent in staat om op veel onderwerpen tegelijk te schakelen. Dagelijks communiceer je met alle stakeholders (intern en extern) die verbonden zijn aan onze dienstverlening. Je hebt hierbij een scherp oog voor alles wat er in jouw portefeuille gebeurt.  Gevoel voor commerciële kansen zijn niet vreemd voor jouw en je bent in staat om initiatieven op te zetten en te implementeren waardoor Operationele performance en Total Cost of Ownership worden geoptimaliseerd. Jij voelt feilloos aan waar het beter kan en neemt het initiatief om verbeteringen door te voeren. Je weet wat er nodig is om je klanten tevreden te maken en te houden.

Verder:

  • Analyseer en interpreteer je operationale performance van je fleet en doe je op basis hiervan verbeter-, of modificatievoorstellen aan de klant;
  • Monitor en bewaak je de actualiteit en het budget;
  • Werk je nauw samen met de Engineers en de klant;
  • Ben je verantwoordelijk voor jouw accounts;
  • Stel je SLA’s op en beheer je deze;
  • Zorg je voor een correcte facturatie richting de klant;
  • Ben je verantwoordelijk voor het meten van de klanttevredenheid;
  • Doe je acquisitie bij bestaande of nieuwe klanten;
  • Begeleid en introduceer je nieuw GSE, modificatietrajecten en investeringsaanvragen;
  • Breng je de markt en ontwikkelingen in kaart;
  • Vertaal je de behoefte van de klant naar een functionele specificatie.

Waar land je?

Je komt te werken bij de afdeling Engineering, Sales en Logistics, ons technische en commerciële brein van de organisatie.  De afdeling is de spil tussen onze klanten en ons bedrijf.

Jouw profiel

Voor jou is alles wat met techniek te maken heeft niets nieuws. Je hebt ervaring met Maintenance Programma’s en hebt al een aantal projecten meegedraaid of geleid.

Verder heb je:

  • Je hebt affiniteit met de techniek en minimaal een HBO, WO is een plus;
  • al enige relevante werkervaring/commerciële ervaring
  • een plus als je al met EAM hebt gewerkt;
  • ruime ervaring met Microsoft applicaties zoals Office, Teams, Sharepoint.

Wat bieden wij?

Een zeer dynamische werkomgeving  (zowel op Schiphol als internationaal) waarbij je werkt met geavanceerde voertuigen die vele technieken herbergen. Het is een omgeving waarin je je breed kan ontwikkelen en waarbij je direct in contact staat met zowel de leverancier als met de klant.

Een goed arbeidsvoorwaardenpakket volgens de CAO voor het Motorvoertuigen en Tweewielerbedrijf.

  • Inschaling schaal J of K van het KLM Equipment Services Salarishuis.
  • Werkelijke inschaling afhankelijk van ervaringsniveau.
  • Je valt onder de CAO Motorvoertuigen en Tweewielerbedrijf.
  • Overige arbeidsvoorwaarden volgens het bedrijfsreglement van KLM Equipment Services.
  • Volop opleidings-, en ontwikkelmogelijkheden.

Ready for your next destination?

Wacht dan niet langer, en stuur ons je CV en je motivatiebrief. Je sollicitatieprocedure bestaat uit twee gesprekken. Binnen twee weken na je sollicitatie krijg je bericht van ons.

Aanvullende informatie

Diverse Veiligheidsonderzoeken en trainingen maken onderdeel uit van de selectieprocedure:

  • Antecedenten onderzoek
  • VGB verklaring van AIVD
  • MLB (Medewerker Luchthaven Benodigdheden) certificaat

Vragen?

Human.resource@kes-gse.nl of bel met Roelof van Beek, 06-12068582

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen we niet op prijs.

KLM Equipment Services

Bezoekadres
Pakhuisstraat 1
1118 DJ Luchthaven Schiphol
Nederland

Contactgegevens
Telefoon: +31 (0) 20 6490649
Fax: +31 (0) 20 6493199
Mail: info@kes-gse.nl

Post adres
Postbus 7700 (SPL/TN)
1117 ZL Luchthaven Schiphol
Nederland